ЗАГАЛЬНІ КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ У СИСТЕМІ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ
Наказ МОН від 13,07.2021 року № 813 "Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів закладів загальної середньої освіти"
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів 5-11 класів
ВИДИ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ: ПОТОЧНЕ, ТЕМАТИЧНЕ, СЕМЕСТРОВЕ, РІЧНЕ ОЦІНЮВАННЯ ТА ДПА (наказ МОН №371 від 05.05.2008 р.)
ключові та предметні компетентності;
наскрізні вміння;
ціннісне ставлення;
формувальне оцінювання.
ОСНОВНІ ОРІЄНТИРИ ВИХОВАННЯ УЧНІВ 1-11 КЛАСІВ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ
Відповідно до ступеня оволодіння знаннями і способами діяльності виокремлюються чотири рівні навчальних досягнень учнів: початковий, середній, достатній, високий.
Оцінювання здійснюється у процесі повсякденного вивчення результатів навчальної роботи учнів, а також за результатами перевірки навчальних досягнень учнів: усної (індивідуальне, групове, фронтальне опитування), письмової (самостійна робота, контрольна робота, тематична контрольна робота, тестування, та ін.).
1.Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з біології у системі загальної середньої освіти
2.Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з географії у системі загальної середньої освіти
3. Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з іноземних мову системі загальної середньої освіти
4. Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з інформатики у системі загальної середньої освіти
5. Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з історії у системі загальної середньої освіти
6. Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з математики у системі загальної середньої освіти
7. Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з основ здоров'я у системі загальної середньої освіти
8. Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з правознавства у системі загальної середньої освіти
9. Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з природознавства у системі загальної середньої освіти
10. Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з трудового навчання у системі загальної середньої освіти
11. Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з української мови у системі загальної середньої освіти
12. Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з української та зарубіжної літературу системі загальної середньої освіти
13. Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з фізики і астрономії у системі загальної середньої освіти
14. Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з фізичної культури у системі загальної середньої освіти
15. Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з хімії у системі загальної середньої освіти
16. Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з курсу "Громадянська освіта" у системі загальної середньої освіти
|