Сокальська ЗШ І-ІІІст. №2Четвер, 20.06.2019, 00:32

Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | Вчителям | Реєстрація | Вхід
Меню сайту

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 252

Статистика

Творчі, яскраві, закохані в свою справу особистості, які можуть поділитися своїм досвідом, працюють в школі. Серед них вчитель географії Недоступ Світлана Миколаївна, вчитель зарубіжної літератури Наливайко Олена Євгенівна, вчитель трудового навчання Дмитрук Йосип Михайлович, вчитель біології Крук Надія Григорівна.

Наливайко Олена Євгенівна, проводячи уроки зарубіжної літератури, намагається співпрацювати з учнями, розкрити можливість спільного відкриття істини. Викликає інтерес дітей до читання, надихає учнів на спілкування з прекрасним, пробуджує любов до книги. На уроках знайомить дітей з цікавими фактами біографії письменників, поетів. Її уроки захоплюючі, цікаві. Вчитель розвиває асоціативне мислення дітей, їхні творчі здібності, вчить дітей фіксувати свої враження на папері: слухати і робити ілюстрації, складати план, записувати імена дійових осіб, основні сюжетні лінії. Використовує такі види роботи: виразне читання, переказ, робота з репродукціями, інсценування. Успішно застосовує аудіовізуальні засоби навчання, творчо реалізує дидактичні принципи. Вміло поєднує індивідуальні, групові та колективні форми роботи. Широко практикує впровадження інтерактивних методів навчання, проводячи уроки-диспути, уроки - КВК, уроки - творчості, брейн - ринг. Забезпечує пізнавальну активність дітей на уроці, дає глибокі та міцні знання, вміння та навички.

В своїй роботі вчитель поєднує серйозний аналіз і захоплюючу гру - це сприяє тому, що учні можуть зрозуміти красу, звабливість літератури і полюбити її назавжди. В 5-7 класах використовує елементи гри на кожному уроці: виклад навчального матеріалу від імені казкового героя, написання власних казочок.

На сучасному етапі проведення уроків зарубіжної літератури актуальними стали уроки, де домінуючою є роль учня, а вчитель лише направляє, націлює, корегує.

Уроки Наливайко О. Є. - це уроки філософії, мистецтвознавства, країнознавства, це - інтегровані уроки. Вона постійно працює в тісному зв’язку з іншими вчителями - предметниками. Працює над формуванням в учнів самостійності, активності, творчої ініціативи, вміння аналізувати художній твір, оцінювати його ідейно-естетичне значення. Багато працює над формуванням в учнів доброти, чуйності, милосердя, високої національної свідомості. Веде велику позакласну роботу з зарубіжної літератури, організовує з учнями ранки, вечори. Працює над формуванням національної свідомості підростаючого покоління, прививає учням любов до рідного краю, до історії.

Ділиться досвідом своєї роботи на засіданнях районної та шкільної методичних комісій.

Крук Надія Григорівна проводить уроки на високому науковому та методичному рівні. Вдало визначає мету уроку, спрямовує її на кінцевий результат діяльності учнів.

Вивчення нового матеріалу здійснює використовуючи інтерактивні методи, опираючись при цьому на вже сформовані знання учнів з біології, хімії, фізики, математики, та їх життєвий досвід.

Вчить аналізувати, систематизувати, узагальнювати. Широко використовує натуральні об’єкти, моделі, таблиці, роздатковий матеріал.

Значну увагу приділяє розв’язуванню задач. Вчить учнів мислити логічно і раціонально. Використовує зошити з друкованою основою, які передбачають новий підхід у викладанні біології. Дають можливість на уроці виділити головне, навчальний матеріал подається у вигляді опорних схем, малюнків, таблиць, що сприяє запам’ятовуванню, систематизації і узагальненню знань, бачення взаємодії явищ, законів.

Домагається засвоєння знань на уроці всіма учнями. Так на уроках біології у 8-х класах, де вивчається надзвичайно великий об’єм матеріалу, який насичений великою кількістю нових термінів, вчителька організовує роботу так, щоб всі ці терміни і поняття повторювались протягом уроку декілька раз і таким чином запам’ятовувались учнями. Володіє мистецтвом складне робити легким, зрозумілим. Вдалі порівняння, які вона робить при поясненні нового матеріалу, звертаючись до життєвого досвіду учнів, роблять знання міцними і грунтовними. Постійно систематизує знання і навіть найслабші учні, які черпають знання лише на уроках, не закріплюючи їх вдома, знають на якому етапі вивчення того чи іншого питання вони знаходяться, яке місце це займає у системі знань.

Зважаючи на те, що однією з умов розвитку творчого потенціалу є створення атмосфери, яка сприяє появі нових ідей і думок, старається створити в учнів почуття психологічної захищеності. Ставиться з повагою до думки дітей. Критичні зауваження старається робити коректно. Заохочує учнів до розв’язування складних задач. У своїй педагогічній практиці використовує розминки для мотивації навчання, для ненав’язливого формування мети і теми уроку. Завдяки розминці, створює умови, за яких мета не просто визначена і проголошена вчителем, а усвідомлена учнями.

Практичну частину програми реалізує проводячи лабораторні та практичні роботи. В залежності від змісту матеріалу, що вивчається, рівня підготовленості учнів, навчально-матеріальної бази, організовує виконання демонстраційно, фронтально, групою, або індивідуально. Лабораторну роботу, як правило, вчителька проводить на етапі вивчення нового матеріалу, здійснюючи при цьому як опанування новим матеріалом так і формування загальнонавчальних та спеціальних умінь.

На кожному уроці формує загальнонавчальні уміння, вчить оволодівати розумовими операціями, самостійно здобувати знання. Творче мислення школярів стимулює шляхом використання методів: еврістичної бесіди, мозкового штурму, комбінативних запитань, ліквідації безвихідних ситуацій, еврістичних прийомів розв’язування задач.

Формує вміння встановлювати гармонійні стосунки з природою на основі поваги до життя, як найвищої цінності до всього живого, як унікальної частини біосфери; формує емоційно-ціннісне ставлення до природи, до себе, до людей, до загальнолюдських духовних цінностей.

Оцінювання навчальних досягнень учнів здійснює як поточне, так і тематичне і підсумкове. Поточне оцінювання здійснює реалізуючи навчальну, діагностично-корегуючу, стимулюючу та виховну функції.

Здійснюючи особистісно зорієнтоване навчання, створює такі умови, які позволяють кожному з учнів зреалізувати свої можливості.

Всі уроки вчителька проводить в кабінеті біології, де зосереджено натуральні об’єкти, таблиці, прилади, муляжі, роздатковий матеріал ,а також акваріум та достатню кількість кімнатних рослин.

Домагається високої результативності у роботі. Третина учнів засвоюють знання на достатньому та високому рівні навчальних досягнень. Її учні займають призові місця на районних та обласних олімпіадах.

Форма входу

Пошук

Календар
«  Червень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Архів записів

Друзі сайту


Copyright MyCorp © 2019
Безкоштовний хостинг uCoz